Do Follow Me ! :D

Holiday yang agak bosan ~

Assalamualaikum,

Cuti-cuti nie mesti bosan kalu stay dekat rumah jerr kann? macam aku nie, bosan gila chui~ -,- kerja aku selama musim cuti nie tak habes2 dengan makan, tidur, makan, tidur, tiba jerr waktu malam, ready to online, blogging, youtube-ing, twitter-ing, skyping, hah macam takda kerja lain.

orang lain bercuti pergi melancong negeri orang, aku? aku pun bercuti juga, bercuti dekat rumah, best apa, huh ==' okayy, aku tipu jerr, tak best sebab bosan, buat benda sama jerr. sabar jelarhh. tapi hari tue adik bongsu ibu aku atau dipanggil Acu oleh anak-anak buah kesayangan dia (yang cantik dan handsome2 semua) bawa kitaorang pergi main dekat taman. dushh ~! haha .

okayy lh kan dari tak dapat pergi mana2, huhu. hilang juga bosan aku nie, taman tue dipanggil Taman Milo, comel jerr nama. haha. taman biasa-biasa jerr, lebih kurang dekat Taman Titiwangsa juga lah, ada tasik, ada taman permainan, ada tempat riadah, tapi kecik cket dari TT.

and yang penting ada area yang cantik untuk photoshoot. haha. photoshoot pun bukan photoshoot sangat, setakat guna phone boleh lah, camera tak bawa, DSLR takda. tapi yang penting kami happy and had our fun :)



taken by me : suka gila gambar nie :D (syadi & syafi)


thanks for willing to stop here and read mine :)

No comments: