Do Follow Me ! :D

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay


Assalamualaikum,

Dah lama aku mendiamkan diri dalam dunia blog dan menghidupkan semula dunia blog aku dengan membuat blog yang baru. huhu. okayy, actually entry nie bukan bertujuan untuk bercerita sebab dan akibat aku buat blog baru. hehe. so, jom baca selanjutnya.

So, here it is The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay :) aku dah lama tak men-joinkan diri dalam mana2 contest or giveaway, but even i had participated in many giveaway, i never have a chance to win any giveaway, haha. kesian~ okayy, forget about it. yang penting kita tak boleh mengalah, haha. cuba nasib lah katakan.

And whoaa! tengok hadiah untuk giveaway nie pun dah buat aku teruja nak join, kalau tak menang pun tak apa, atleast kita dah cuba, cuba nasib, teehee. mana tak teruja, 85 hadiah untuk dimenangi ^^ kalau dapat Sakura Heels mesti best kan atau dapat topup RM80 pun best juga. haha. jimat duit topup aku untuk cuti nie. hehe. so, apa lagi, jom lah join ramai2 :)

So, let's start for the first step :

Step 1 --> 1. Buat entry bertajuk “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay” done !

Step 2 --> 2. Letak banner giveaway dalam entry. done !

Step 3 --> 3. Letak link sponsors dalam entry . done !




Step 4 --> 4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam blog list anda. done !

Step 5 --> 5. Promote entry penyertaan korang habis-habisan, sebab ada hadiah untuk top referral. okayy :)

Step 6 & 7 -->  also done ! :)

Step 8 --> dah follow semua syarat2 . done ! :)

Giveaway berlangsung dari 6 DISEMBER hingga 31 DISEMBER

Jom lah join ramai2 ! Kalau menang berbaloi tau, hadiah semua buat aku teruja. Hoho. So, jom cuba nasib kawan2 :) And jangan lupa doakan aku untuk menang giveaway nie. Kalau ada rezeki dan nasib, boleh juga aku merasa hadiah giveaway nie, ahhaa.


thanks for willing to stop here and read mine :)

No comments: