Do Follow Me ! :D

Contest Sweet Memories With BFF :)



Assalamualaikum,

Hello bloggers ! :) hari nie aku nak join Contest Sweet Memories With BFF . huhu. kalu bab pertaruhkan gambar nie yang aku minat, reason dia aku taktau, haha. so, don't talk too much, sapa2 yang nak join boleh click banner dekat atas yeaa?

Rules to join this contest are :


Wajib ada blog (ofcos)
Wajib follow blog Enda dgn Eve + Nina \sponsor edit blog/ (done!)
Mesti buat entry pasal nih , banner disediakan (done)
Send link dekat tempat comment. Kalau dari blog Enda send sini, kalau dari blog Eve send tempat dia. #Shoutbox tak akan dilayan and jangan send link di kedua-dua blog! (okayy)
Tag beberapa orang #Tak kesah berapa, pastikan mereka tau 
 -Ainaa Lilyana

Hanya tiga winner. Bukan unsur Voting.
Contest akan terbatal jika kurang dari 15 orang


maximum gambar yang boleh dipertaruhkan hanya 3 . so, aku letak 3 gambar lahh yea, haha. ok2, jom tengok gambar yang aku nak taruhkan, tapi jangan kutuk ^^


Gambar nie masa saya f1, semua muka budak lagi, hehe. mereka semua best friends saya. kami happening n very enjoy thats time ;D

Nie pun best friend saya juga merangkap sepupu saya. masa nie kami semua pakai jubah yang uncle saya belikan, baru balik dari Maccah and saya suka sangat waktu nie, sweet memories :) 


And nie time jamuan kelas akhir tahun, mereka classmate saya merangkap kawan baik saya sampai bila2.. :)




Okayy, tue semua gambar saya dan kawan saya sampai mati, ceyhh.. so, korang bila lagi? jom kita join ramai sebelum :

 #CONTEST INI AKAN TUTUP PADA 15.12.2011. HARAP MAKLUM!



thanks for willing to stop here and read mine :)

No comments: