Do Follow Me ! :D

Childish :)

Assalamualaikum,

Hari dah lewat malam, ehh tak, dah pagi dah pun, jam kat netbook aku dah tunjuk angka 3.24 am tapi aku masih tak tidur, burung hantu betul =='  that's why aku tak suka kalau nak online malam2, bila dah ngadap lappy malam2, confirm tak lepas jari jemari nie untuk menekan keyboard . huh. kalau cik abang aku tahu nie, mesti kena soal, hee~
#what?? cik abang ? haha :P 10years more to be, maybe XD gedik3

Okay. actually aku takda topik nak men-update blog aku, tapi aku nak post sikit pasal hamba Allah yang sangat aku sayang. syukran sebab aku dah dikurniakan sahabat sejati yang sentiasa ada saat aku susah, senang. she always be with me everytime i need her :'| aku terharu bila dia cakap macam nie :



yang paling aku terharu bila dia cakap macam nie :

na, honestly i told u, that I love u so muchh ! aku harap sangat hubungan kita takkan terputus dek jarak, masa, or anything else lh. aku anggap mung supo adik aku even mg tue tinggi banyop inchi pado aku, pranga mung supo budop, haha.  childish. aku saye mg gloe2, don't touch her and never ever try to take her from me.

#saye ko mg gloe2


thanks for willing to stop here and read mine :)

No comments: