Do Follow Me ! :D

I'm going to be a PMR Candidate :D


Assalamualaikum,

Pejam >< | Celik :) | Pejam ^^ | Celik :D
Lagi dua hari lagi dah masuk tahun baru kan? and perkara yang paling aku tak boleh percaya that I'm going to be a PMR Candidate. Aku dah besar rupanya, hee~ perangai pun nak kena ubah mulai sekarang, tak boleh malas2 dah, aktiviti tawaf kat sekolah pun dah kena kurangkan. buka sekolah nie, kena rajinkan diri dari awal tahun lagi untuk ulangkaji yang form1 dengan form2. malas!

Honestly i told u, aku rindu gila sama sekolah and someone :) cuti sekolah tahun nie damn bored -,- sumpahh aku takda kerja langsung nak buat. updated blog pun jarang sangat. takda idea + malas ^^ muahaha. semua malas, belajar pun malas, macamana aku nak mencapai cita2 sebagai seorang ahli perniagaan yang berjaya. cehh, tiba2 melalut.

Any suggestion tak untuk aku, macamana nak jadi pelajar yang rajin dan berjaya. aku takut kalau impian aku nak dapat 8A tak tercapai. ketakutan mula menguasai diri sejak aku dengar yang pelajar Top1 sekolah aku, yang dari awal tahun periksa sampai trial selalu dapat result bagus, always dapat nombor 1 dalam tingkatan, tapi bila PMR sebenar, dia down, dapat 7A1B jerr. tak ke kesian?

So, bagi calon pmr macam aku semua, belejar rajin2, jangan kuat main, jangan hangaahh sangat bila kita dah dapat result yang cemerlang, terus berusaha dan minta pertolongan Allah. Good Luck semua :)


thanks for willing to stop here and read mine :)

No comments: